söndag 21 februari 2010

One night in

Bk!
Ar glad for att jag, nar jag val ar trott, kan sova oavsett bullernivan i bakgrunden. Led lite med Annie denna morgon, hon som alltid sover med oronproppar, nar det visade sig att bullernivan inte gett med sig frammat smatimmarna och att hon inte alls fatt sova under nattens gang. Sa vi i panik ut for att leta ratt pa nytt prisvart boende, bart fran Khao San road, sen tillbaka for utcheckning och sen till det nya fina boende med packningen. Inte kunnat sluta svettas sen dess, vet inte om det var de jobbiga gangovningarna, eller om det har ar den varmaste platsen pa jorden, eller vad det ar.. Jag har i vilket fall inte upplevt denna grad av varme forut. Jag svettas i panik for att jag svettas sa mycket. Tacka gud for ac-kylda internetcafer iaf.

Bangkok, en varm turistfylld djungel? Dyrt ar det ocksa, men god shopping har den i vilket fall bjudit pa.

1 kommentar:

  1. låter perfekt ju. Men ja, djungelbältet i asien är varmt av bara helvete. Det är det där med fuktig luft, något som inte finns i behagliga Skellefteå.

    Du ska snart få den där grejen, ska slänga över den så snabbt jag kan. måste bara göra den först. ! Men skriv inget om den, kanske ska jag ge bort den till ngn som läser.

    SvaraRadera