torsdag 21 januari 2010

Firar en vecka

i paradiset!
Oj, gillar nog den har platsen mer och mer for varje dag. Havet ar min nya karlek, fortfarande bara en flamma pga min vattenskrack, men kan vara borjan pa nagot vackert. Langtar redan tills imorgon da jag far flyta runt dar igen, spotta lite salt glida med nagra vagor, karlek.

Tagit mig in i prutardjungeln nu ordentligt ocksa, gor nastan hela shoppinggrejen lite mera intressant. Men an sa lange blir vi nog mest bara blasta, men sa lange vi inte vet det och tror att vi gar vinnande darifran sa ar det iaf en bra borjan. Vi kopte oss lite 'dyrare" smycken av en kvinna, hon havdade att min fotlank inte var akta silver och att det hon salde minsann var det. Sa inhandlade tva halsband av henne, ett skulle vara gjort av sandsten och det andra utan jade. Men efter att googlat jadestenen sa ar jag lite tveksam och lite lur pa om jag inte bara kopt mig en trad med grona glaskulor pa. Fint var det iaf.



skal for palolem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar