måndag 18 januari 2010

En solig dag i Palolem




Kandes nastan lite som julafton idag, lag som och vantade pa att klockan skulle ringa och det var dags for en ny dag. Sa illa darann som jag var igar sa kanns det som att vara pa nytt fodd idag. Har redan kunnat njuta av tva maltider idag och bara det ar ju vart att fira. Snalla, fruktansvart snalla bakterier fick jag av en lika sa snall dam imorse, sa ut med dom elak nu och ge mig lite semesterhull.






Denna underbara Mandag har vi spenderat spatserandes langst stranden, genom liten tidvattens vik(?) till en ny liten strand, med lite spannande stenar att klattra pa, nakna hippies att titta pa och inte sa mycket som en forsaljare att storas av. Fridfullt med andra ord, och dit vill jag garna igen. Har sa smatt borjat att forsoka samla pa mig lite snackor, men dom fina ar oftast trasiga, men en dag ska jag hitta den perfekta snackan, oh ja.






Lyckades ju branna mig ratt ordentligt for ett par dagar sen ocksa, sa den fina koktakraftan fargen borjar komma ikapp mig nu. Men gor mig rod bara gor mid rod du Indien, sa lange jag far ata, bearbeta samt behalla min mat sa ar jag den lyckligaste flickan i Palolem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar