tisdag 14 april 2009

Den glada påsken.














Ska försöka leva lite på påsken nu när man är tillbaka i vardagen igen, men känns som det kan bli lite svårt när man blivit bortskämd i en hel helg. Men jag har fått se en väldans massa den här helgen ska ni tro. Först påskmiddag i Ystad, där det bjöds på bakgårdsfotboll, lax och Wallandertour. Lördagen spenderade vi sen I Malmö, där skate var dagens aktivitet, men jag njöt nog mer av solen jag.
Sen så blev det söndag, och jag fick precis som jag ville. Jag fick se ales stenar, bland de finaste platserna jag varit på någonsin. Påminde mig lite om Irland, ja så vacker måste det varit. Påsken har varit underbar, men nu är jag tillbaka i detta gråa Oslo, börjar jobba om 1 och en halv timme. Vad sägs om att strunta i det här och åka tillbaka till Sverige ist? -drömma det kan man och drömma det ska jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar