onsdag 1 april 2009

AprilApril

Oj, vad skönt det känns med april, våren börjar ju närma sig ett faktum nu. Har bara så svårt att tro på den överhuvudtaget. var dock väldigt svårt att slita sig från solen när klockan närmade sig 4 för att tillbringa en kväll på jobbet. Men överlevde det också. Jag, Annie och Kattis köpte oss en kaffe var och satte oss nere vid hamnen, jackan behövdes inte ens!

Fick också prata av mig lite av min Roskildepeppen som har börjat bubbla upp inom mig. Ja, lilla jag ska ju få se Pet shop boys, Hah!
När jag lyckligt berättade att dom nu också dykit upp på lineupen frågade Kattis fint om det inte var dom som sjöng den där "YMCA" låten. Skrattade så magen guppade. Fast hon hade ju lite rätt iaf- "var ju de som sjöng den där låten som de som gjorde YMCA-låten hade skrivit".

Snälla låt mig bli såhär glad av varje solig dag framöver.

Night out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar