fredag 6 mars 2009

sommar

Efter en solig och perfekt helg i Stockholm så var humöret på topp och sommarpeppen maximal, så veckan har faktiskt runnit på rätt så smärtfritt. Kan bero på att jag varje dag övertygat mig själv om att sommaren snart är här och med det känns allting så mycket lättare. Och just idag har jag faktiskt haft högsommar, ända tills jag blev klar på jobbet och tog mig ut till hamnen, där isen fortfarande låg kvar,såg borgen som fortfarande är täckt av snö och folk som fortfarande bär alldeles för mycket kläder. Men då är det bara att inte höja blicken alltför mycket så kan man fortfarande komma undan med sin verklighetsflykt. Så denna helg tänker jag viga åt att göra saker som jag skulle gjort vilken junihelg som helst med klädsel under samma vackra sommartema.

Ikea lek snart men först ett litet besök på Destinys. Snart,snart,snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar