onsdag 11 februari 2009

FLX

Varit lite rastlös och uttråkad i det sista, fast har ändå inte haft flaxen till att lyckas hitta mig ett nytt mer spännande liv, det får helt enkelt ta den tid det tar, är som sagt väldigt flexible. Jobbade sent någon gång förra veckan och fick till min förtjusning syn på en sax, huxflux så var jag och el saxof igång med att skapa historia. Numera känner jag mig som en blond hyllning till våra hjärtans beatles. Vet inte om frisyren kom till för att jag inte kunnat sluta lyssna på dem i det sista eller om frisyren kom först och beroendet efter? Hittade en nygammalvideo som utan brus och med klara färger tar oss tillbaka till 60talets england. http://www.youtube.com/watch?v=jz7IjXu0DfQ

Under min lediga tisdag igår så var jag och Annie ute i snöovädret och tog oss en varm kopp kanelkaffe, när hon sen var tvungen att bege sig mot jobbet så tog jag vägen genom fixallée och kände hur skaparglädjen och fixellitrixbehovet bara sköljde över mig. Slank inom på panduro och 4 timmar senare såg vi resultatet, det blev två välbehövda grytunderlägg. Riktigt stolt är jag över att jag faktiskt påbörjade och slutförde ett projekt. ojoj vad här skall ställas fram varma grytor och pannor nu alltså. Lyxfjanterier.

1 kommentar:

  1. härlig skaparglädje, spaden(!?) till vänster var snygg, men underlägget till höger känns lite som ett skämt. Men dina underlägg inspirerar mig, och jag skulle gärna äga en egen spade hemma.

    SvaraRadera