tisdag 18 januari 2011

Tisdag


Tidigt i veckan, men känner på mig att denna vecka kommer försvinna fort. Och att jag nödvändigtvis inte kommer att åstakomma någonting alls, men jag gör det med samvetet i behåll. Sytt,pysslat, städat, läst mer än vanligt de senaste veckorna, kanske det som botat min rastlöshet. Happ.

Snart är det dags att släppa in Emeli och sen är jag fri att göra vad jag vill. Tänkte mig ut för en liten promenad i slaskhalkan, sugen på att lyssna på musik och det gör man ju bäst när man bara är ute och går i cirklar.
Fast egentligen skriver jag bara för att få skriva att jag just nu tycker att vintern är väldigt mysig, hoppas man är lika morsk i feb!

Nu ska jag ta mig en kopp och lyssna på den här låten, som idag är min favorit!
http://www.youtube.com/watch?v=jGGsfH607Pw&feature=related

1 kommentar: