måndag 15 november 2010

Happy-Pod


Så, nu, äntligen! Köpte mig en Pod idag, bara för att allt ska kunna vara perfekt imorgon, för imorgon är det min dag.
Synd bara att min dator inte hade samma plan. Men efter några timmar av många tårar så gav vi upp, får nu ist förlita min lycka till Marika sin dator. Men äntligen strömmar musiken igen.. Aldrig ska vi skiljas. Min förra fick ju känna av min vrede och åkte över axeln på någon ö i Thai, vad den hade gjort är fortfarande oklart.

Nu är jag glad, blir nog många promenader i vinter. .. Och imorgon, startar vi dagen med 2timmar musik på jobbet. Sen avslutar vi det med en middag i gott sällskap av vännerna.
Med det önskar jag mig själv en god F-dag imorgon och en lika god vardag till er andra.

1 kommentar:

  1. grattis grattis hästar och min kära vän!! hoppas du fick njuta av din fina pod på jobbet idag :)snart blir det god middag med födelsedagsbarnet :)

    SvaraRadera